Som mange av dere har vet har jeg vært rimelig syk, så jeg har dessverre måtte utsette å fullføre 7-day mobility & workout challengen... men de 2 siste øktene kommer innen fredag formiddag (29/5) 👍
I mellom tiden kan du ta denne økta som jeg kjørte til onlinemedlemmene mine i pinsen.
Det er en 20 min helkropp styrke økt. Ha klart noe å løfte på, pluss en stol og evt miniband fra start om du har 💪😊
Er du ikke påmeldt mitt nyhetsbrev, så meld deg på under her så får du ukentlige trening- og livsstilstips fra meg Monica og Trenforlivet 📧
Meld deg på her 👇 https://www.trenforlivet.no/nyhetsbrev
Håper du likte økta 🫶
Peace & Love,
PT-Monica