5 MORSOMME PARTNERØVELSER ! Finn et familiemedlem eller en venn og test ut miniøkta :)

 

Hehe .... vi filmer før vi er klare, derav klein start... ;) 

Her er økta:

5 øvelser - 30 sek pr ben/øvelse  - 3 runder!

1. Knebøy rygg mot rygg

2. Utfall fremover og bakover på samme ben 30 sek pr ben

3. Burpees ( evt moderer ved å gå ut i planke + rest deg opp)  + klapp partner. En jobber av gangen i 30 sek før dere bytter rolle. 

4. Situps med ball ( eller f eks en vannflaske) . Kast ball til den som tar situps, og den som tar situps legger så ballen på leggene etter situpsen. Den som står tar ballen og kaster igjen. 

30 - 60 sekunder her før dere bytter rolle. 

5. Pushups + klapp hånd til partner som står i 90 grader statisk knebøy. 

30 - 60 sekunder her før dere bytter rolle.  

 

Gjenta øvelsene 2 runder til og dere har fått en kort, effektiv og morsom treningsøkt. 

Husk alltid å varme opp før dere setter i gang med styrketrening. 

Del gjerne og spre budskapet om at enkel hjemmetrening er gull for helsa og humøret :) 

 

Svett hilsen fra

Martin og Monica 

 

PSST 1: lyst å bli med på "KOM I GANG MED EN AKTIV LIVSSTILPÅ 7 DAGER" CHALLENGE? 

SE MER INFO HER

VI STARTER NÅ PÅ MANDAG 10/2 

PSST 2: følg meg gjerne på instagram for mer treningstips og inspirasjon. 

www.instagram.com/pt_monica